vineri, martie 22, 2002

Lume hiperdeschisa

Nu se poate ascunde omul nicaieri! Acuma m-a gasit deja D., care presupun ca-mi cauta MIE un blog romanesc... De! Asa-mi trebuie... Dar n-am sa-i traduc nimic - sa-ncerce el singur! ;-)

Ce mai e nou pe frontul de vest? Am racit! Dupa ce ca marti am privit prea adinc in paharul cu caipirinha si miercuri m-am simtit ca si cum s-ar fi tavalit un elefant peste mine, acuma mai si am dureri in git si tuse. O tuse de-aia nenorocita, uscata, care parca nu vrea sa iasa cum trebuie. Azi m-am dus la doctor, care mi-a si prescris niste pilule (defapt sint capsule cu un ulei de levantica, care ma fac sa imprastii un iz de lavanda cind deschid gura). Omul era foarte harnic, m-a intrebat unde lucrez si gata sa-mi dea o adaverinta, cu intrebarea "Cite zile aveti nevoie?" L-am frinat zicindu-i ca azi oricum ma duc la lucru, iar daca se innasoleaza (cum se spune?) mai vin eu odata. A ris si el.

Desi drept sa spun nu mi-ar displace sa stau acasa vreo saptamina... sau chiar doua-trei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu