joi, martie 14, 2002

Rezultate

Ha! Primul om pe luna! M-a gasit Mihai de la trestiana.com, care au o prima pagina foarte interesanta. Din pacate cred ca in curind va dispare acest izvor de creativitate, deoarece pe 25 martie incepe activitatea adevarata web...

Sper ca in curind vor mai veni si mai multi romani aici. Am totusi impresia ca nu prea e cunoscut fenomenul "bloguitului" in Romania, sau poate toti care bloguiesc stau in alte tari si se fac ... ca ploua, adica nu scriu in romaneste.

In orice caz eu am mai dat de o pagina "misto": colegi.ro, unde iti poti gasi vechii colegi de scoala, daca si ei au dat de pagina asta... Mie mi-a atras atentia varu' acum mai multe luni. Din scoala mea am gasit vreo doi colegi, dar care cred ca nu-si mai aduc aminte de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu