sâmbătă, aprilie 06, 2002

O simbata ca oricare alta?

Ca de obicei nu prea dau pe aici - nu stiu de ce-mi displace sa scriu in romaneste... Azi iubitul merge la fotbal (sper sa cistige, altfel vor cobori din prima liga saracii), iar diseara (intilnire cu Madame Couchou la ora opt) e deschiderea unei agentii de arhitectura. L-am intrebat si pe T. daca vrea sa vina, dar cred ca-i va fi prea "nobil"... Adica nu-i un party ca oricare altul, undeva la cineva, cu berea pe balcon sau in frigider, unde e muzica intr-o camera, iar toata lumea se stringe in bucatarie... Va trebui sa ne imbracam mai elegant (presupun), nu in blugi, sa conversam cu paharelul de sampanie in mina (degetul mic in sus, bineinteles), sa ne purtam bine... Dar mergind la opt deja (deschiderea e la sapte!), vom avea prilejul de-a merge ulterior in lata parte - unde sa ne purtam cum vrem noi!!!

Saptamina viitoare o sa merg la T. acasa, si vom imprima CD-ul pentru "schimbul de vara" (s-au inscris multi la actiunea asta, va fi un "chef" cred). Sper sa gasim destule piese de vara... Mai ales jazz vreau.

Ieri am vazut "Ice Age" cu I., dar n-a fost cine stie ce mare brinza. Adica da, e haios, am ris destul, dar n-am ris incontinuu. Are niste poante dragute, dar... Lui T. nu i-a placut mai deloc, lui D. i-a placut foarte mult. De! Asta e cu gusturile diferite...

Poate vin verii la sfirsitul lui Mai, inceputul lui iunie cu puradelele. Desi nu prea cred in asta, sint foarte imobili citeodata. Cu doi copchii mici e si mai greu. Dar ar fi dragut sa le mai vad pe cele doua odrasle, ca am auzit ca-s dulci foc. Si atunci vom face intrunire de familie: cu gugii si a lor gargarita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu