marți, martie 04, 2003

De-ale muncii

Azi as fi putut sa stau acasa. Dupa ce ca ieri am incercat cu mai mult sau mai putin succes sa ne instalam noile calculatoare (cu Linux!) si credeam ca azi in sfirsit vom putea intra in plina materie, azi - hodoronc-tronc - ne pomenim ca mai nimic nu merge. Incerc sa-mi instalez in iubitul meu de Mozilla niste "mouse gestures" - cind dintr-odata-mi dispare (cum naiba-i zice?) linia aia de sus unde scrie file, edit etc. O tratez in tot felul, ii vorbesc frumos - nimic.

Defapt asa a fost toata ziua: ba merge, ba nu merge. Dupa ce seful meu mi-a instalat mozilla din nou, eu dracu' ma pune sa-i schimb tema. Si pac! iar dispare dracia aia.

Ma simteam ca un idiot - ca cineva care n-are nici cele mai elementare notiuni despre computer. Pai cum, ba, chiar asa?

In sfirsit, cam pe la cinci si un sfert, dupa o zi intreaga de facut nimic, seful ne spune ca trebuie reinstalat totul!!!

M-am carat. Miine spre sa mearga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu