duminică, martie 01, 2009

Shit la dracu

Nu ştiu de ce mi-au dispărut ultimele comentarii decând am umblat la layout. Nu înţeleg, că doar n-am schimbat nimic în widget-ul respectiv, a rămas acelaşi, iar în link-ul din funcţiune se văd comentariile bine-mersi.

Fir-ar a naibii să fie de chestie, aşa mă enervează. Şi eram aşa de mândră că mi le-am pus, să arate şi blog-ul ăsta calumea... Grmpf. Acum sînt mult prea obosită să-i mai caut leac, dar poate se-ndură careva de mine şi-mi spune unde-am greşit.

Funcţiunea de care vorbesc este asta:

<script language="javascript">
var numcomments = 10;
var numchars = 70;
</script>
<script src="http://mirela.blogspot.com/feeds/comments/default?alt=json-in-script&callback=commentDisplay"></script>


Şi jur că n-am atins-o!

Update (13:02): Uite c-am găsit altă funcţiune care... funcţionează ;-)
Gata, nu mă mai ating aici de nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu