marți, februarie 12, 2002

Limba materna?

Se vede treaba ca n-am mai citit nimic in romaneste, si nici nu prea am cu cine vorbi. Mi se cam duce dracu' limbaju'... (sic!) Unde sint vremurile alea cind devoram cu predilectie Calinescu sau Teodoreanu? Enigma Otiliei, La Medeleni, Scrinul negru / Bietul Ioanide... hei hei...

[ asta imi aduce aminte de Divertis: "Hei hei, calule, vin timpuri grele! De acuma nici bataie n-o sa mai apuci!..." mda... Melancolia m-a prins bine de un picior si ma trage in balta... Mai bine-i trag eu un shut repede! ]

Asadar, speram ca zilele care urmeaza vor fi cel putin mai interesante si mai pline de activitate decit cea de azi, ca altfel ma apuca amocu' (!). Si deasemenea sper sa-mi vina nu numai mintea ci si creativitatea la cap, ca sa fiu in stare sa injgheb si eu niscaiva cuvintzele p'aci.
Sint sigura ca ceva din ultima propozitie nu e corect, dar ma bazez pe instinctul meu (una la mina) si pe ora tirzie (doua la mina)!

Noapte buna, vise placute, puricii sa va sarute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu