joi, martie 12, 2009

RoBlogFest

Am fost foarte curioasa sa vad asta. Sa vad cum se serbeaza castigatorii in blogosfera romaneasca (in care cica sint Freshman hehe). Sa vad cum se percepe acest fenomen in Romania.

Dar am ramas complet dezamagita. De proasta organizare, de lipsa de sistem si profesionalitate, de golania si vulgaritatea intalnite pe scena. Ma asteptam la altceva, ceva mai serios. Ma asteptam la o oarecare decenta din partea publicului. Ma refer la lipsa totala de obiectivitate si de sportivitate (ca alt cuvant n-am la ora asta), la acest obicei (tipic roman?) de-a huidui pe cel care castiga si de-a injura pe cel care-i mai bun.

Scria unul pe twitter ca toti cei care n-au fost invitati sau nominalizati se oftica si din cauza asta injura RBF-ul de acasa. Nu e vorba de asta deloc. M-as fi ofticat si daca eram acolo, si chiar daca as fi castigat ceva. N-am participat, nu asta imi e mie important.

Mi-a placut insa Cabral, singurul care a incercat sa scoata la iveala un pic de bun-simt. Si care a inteles.

Cine n-a vazut, aici sint premiatii:
http://www.danyblog.com/2009/03/castigatori-roblogfest-2009.html

Update de dupa amiaza: Am zis eu. Mersi pentru aceasta constatare a lui Cabral, pe care o mai confirma si Blegoo.
Si ma incalzesc cu ideea ca eu eram acel "cineva pe Twitter" ;-)
---
Inc-un update: Aici am gasit niste idei foarte bune pentru imbunatatirea RoBlogFest-ului. Bravo, mi-au placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu