duminică, martie 15, 2009

Uitasem de asta, dar m-a facut sa râd...

Mai demult dadusem de pagina rodiaspora.great-battles.net si ma gandisem ca ar trebui sa fiu si eu listata acolo, fiindca mi s-a parut o idee buna. Asa, ca pagina de român peste mari si tari, acum ca am (re)descoperit blogosfera patriarhala...

Din blonzime nu mi-am dat seama imediat cum se ajunge in listare, dar pana la urma s-a prins si de mine intelepciunea si m-am inscris. Asta a fost acum cateva zile, dupa care am uitat imediat.

Azi ma uit in statistici si gasesc un link care nu-mi spune nimic: http://rodiaspora.great-battles.net/redirectare.php?index=297. Cine-i da click, revine aici, ceea ce mi s-a intimplat si mie, pana sa ma dumiresc sa-i tai ultima bucata din coada. Si dintr-odata am ajuns (mirare mare!) pe site-ul de mai sus si atunci mi-am adus aminte. La sectiunea Germania am gasit acest text, care m-a amuzat tare:

"La cererea unei vizitatoare, postez site-ul lui Mirela Ina din Hamburg, Germania. Cel putin asa am dedus din sectiunea 'Profil' si din cadrul blog-ului dansei. Desi se pare ca a inceput sa scrie in 2002, dupa 2003 nu a mai scris aproape deloc, dar revine acu in forta in 2009. Se pare ca a inceput o scoala in Germania, dar nu stim ce si cum. Bine, poate o convingeti sa scrie despre tara gazda ca, am cam auzit noi asa ca, nemtii astia ii urasc pe toti cei care nu sunt de un neam cu ei. Dar na, asa am auzit. Ramane sa ne confirme Mirela ca nu e asa."

Ce nu-mi place e ca mi-a intors numele pe dos (desi banuiesc ca nici ce am scris eu aici nu ajuta in a clarifica treburile), dar va trebui sa traiesc cu acest defect ;-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu